Sunday 28 August 2011

Esok Last Puasa! Yeay! Yeay!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!
Esok last puasa :) Semua happy kan? Lusa dah nak raya ^__^ Saya pon happy juga! Tapi rasa sedih pon ada.. Tahun ni dua orang tua yang banyak berjasa dalam hidup saya telah pulang ke rahmatullah. Jangan tersilap. Kedua orang tua tesebut adalah arwah pakcik sedara dan arwah tok wan saya. Tok wan saya pernah menjaga saya semasa waktu kecil manakala arwah pakcik saya pula seorang yang suka menitik beratkan hal pelajaran. Dialah juga yang banyak menolong saya selama ini. Dan saya tak berkesempatan untuk pergi ke kubur arwah kerana ketiadaan masa. Mujur hari Jumaat lepas saya dan keluarga sempat ke kubur arwah ayah, tok ki dan ayah cik.
"Ya Allah, tempatkanlah mereka ditempat orang-orang yang beriman"

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI... Maaf Zahir batin :P

No comments:

Post a Comment

^__^ terima kasih menitipkan sepatah dua kata XD