Sunday 4 September 2011

Hari Raya ke-5

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!!

Apa khabar semua? Sihat? Alhamdulillah..saya sihat sejahtera.. Anda beraya tak? Tahun ni ramai tema warna pink merah gitu.. hehe :) I like~ Next year nak warna ape ek? emmm..... tunggu next year la kan? Bagaimana raya anda? Best? Best? Bestkan... Berkumpul anak beranak, cucu cicit... 1st day raya, saya dah kena diarrhea a.k.a cirit birit.. Tidur sekejap, terus nak masuk toilet. Argghhh...makan tapai la kot.. Dah la minum air bikarbonat je.. Isk..isk..iskk.. Tapi tahun ni pon tapai macam tak best sangat. Tak tahulah kenapa, maybe cuaca or orang yang buat tak pandai buat. :)

Hehehe...sesaje nak letak gambar ni... Boring kat kedai.. Tengah download cerita Dream High episode 13-15. Tengah tunggu Birdie Buddy.. :) Cerita apa ek yang best.... cepat gtaw aku.. Aku dah habis download cerita I need Romance~ hehe:) Sape yang nak, gtaw la....
Raya tahun ni best, tapi aku yang tak best. Sebabnya aku terpaksa kerja Raya ke-3. FULL! Dari pagi sampai malam.

2 comments:

  1. apasal ternganga tu..taula dah xposa..haha..
    weh,mai singgah blog baru aku..jeng3..haha..

    ReplyDelete

^__^ terima kasih menitipkan sepatah dua kata XD