Tuesday 23 August 2011

...sambil menunggu, kita update belog dulu..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!!

Sepatutnya hari ni saya perlu bertemu dengan seseorang, tapi saya terbangun lambat. Argghhh..Memang gabra. Bangun-bangun, cek henset a.k.a handphone. Mula-mula, ingat pukul 8, so, takdelah gabra sangat, sedar-sedar dah pukul 9++.. Sangat gilooooo!! Lepas tu, aku terlihat ada satu message diterima. Aku buka. Maafkan saya, wahai kawan. Kadangkala kita terlalu lalai.. Mula benci dengan sikap diri yang tidak boleh menepati janji. Maafkan saya sekali lagi.. Dugaan di bulan puasa :)

Bak kata pepatah; Sambil menyelam, sedut air. Tapi jangan pula sedut air masa bulan puasa ni.. Nanti batal puasa.. Tak pasal-pasal, dosa dapat--> kena ganti pon ye.. :) hehe XD

Korang...korang tengok Running Man tak? Aku dah start tengok bila aku dapat soft copy daripada salah seorang kawan aku yang mempunyai simpanan Kpop yang banyak. Aku dah tengok Running Man sampai episode 51. Yang latest episode 56. Tak tercapai lagi tapi seandainya anda memang seorang peminat Running Man dan mempunyai tahap kesabaran yang sedikit, korang boleh baca recap dalam blog ni: -

Ada apa dengan Running Man? Running Man ini adalah salah satu rancangan kesukanan keluaran Korea dimana ia hanyalah permainan yang biasanya di mainkan oleh kanak-kanak. Contoh permainan yang mereka main ialah hide and seek; who are the thief dan banyak lagi. Memang best lah campur dengan sikap mereka yang gila-gila. :) Dalam ramai-ramai peserta Running Man, saya suka tengok Haha atau nama sebenarnya Ha Dong Hoon. Dia memang lawak habessslah.. Then, suka dengan Jae Suk: MC yang hebat ahh!! Jihyo- sebab dia sangat blur sehingga dia digelarkan sebagai Miss Mong * Mong = blur. Jong Kook - Body ketul-ketul you!! hehe :D 

Lagi satu, saya sangat suka tengok dia dan Jihyo :) Memang best kalau perhatikan gerak geri mereka berdua. =D Salah satu saya menggemari kartun pororo ialah disebabkan HAHA :) yeahhh!!!

Haha dengan rantai pororonya!! =D cute kan? dengan muka chubbynya... Argghh tasteku memang yang chubby-chubby ke? erkkk..... *gelak laju-laju* Rindunya nak tengok gelagat Haroro yang suka bikin filem sendiri XD Haradd Pitt.                      









# source gambar: allkpop website. 



3 comments:

  1. Ak x de softcopy.. Nanti nk sedut dr mg ble mg datang klantan..^_^ Juz tengok kat tv je stiap jumaat.. Rancangan feveret ak + mama ak + adik2 ak.. Haha~

    ReplyDelete
  2. @Anne: Yup! Bley2~ Nanti aku bagi kat mu :) Memang aku duk ulang tengok jer.. Nanti aku nak mintak lagi dengan Ain XD Adik-adik aku pon layan walaupun subtitle english, terpaksa aku yang translate kat dorang =D

    @Ain: My dongsaeng~ hehe dorang sangat cute :D

    ReplyDelete

^__^ terima kasih menitipkan sepatah dua kata XD