Monday 22 August 2011

nama Blog nak orang putih, tapi tulis dalam Bahasa Melayu jer.. gedik!

Sedar diri rupanya tuan empunya blog kan? *ketawa guling-guling*. Saya tulis blog ni adalah bertujuan untuk suka-suki sahaja. So, memang takde kena mengena dengan apa-apa pon. Ramai yang tertanya-tanya kenapa saya delete blog lama dan buat blog baru.

First, sebenarnya saya tak delete pon blog lama, still ada, just saya hidekan supaya orang lain dah tak boleh baca.

Second, saya nak suasana yang baru. Lagipun, saya dah minat kartun baru. Saya dah tak minat kat keroppi lagi. :)

Third, dalam blog ni saya nak bercerita mengenai Kpop. Jangan marah~ hahaha :) Saya minat CN Blue, yongseo couple, Running Man, Kim Hyun Joong, Beast, 2PM, 2AM, 4Minute, f(x), After School, Secret dll.

Sebenarnya, saje jer nak beralih angin. Lagipon, macam dah tak best kot nak tulis balik kat blog yang dah lama ditinggalkan. Macam rumah lama yang dah buruk lepuk, so, lebih baik bina ruma baru kan? Rumah yang cantik, segar bugar.. :) Sebenarnya, itu semua hanyalah alasan semata-mata. Ia adalah kerana perangai saya yang suka buat benda karut marut. :)

Oppss.. pasal nama blog ni. Entahlah weh.. dah terbiasa kot buat nama dalam BI. sesaje cari glemer.. saya gila glemer rupanya :) HAHAHA Hope saya rajin after ni yep.. :) Ok..chow!

8 comments:

  1. oh! nak bercerita pasl kpop je ke? alaaaa

    ReplyDelete
  2. haha..mesti ada cite pasal ape yg aku taw jugak :)

    ReplyDelete
  3. uit..follow2...haha...
    aku pon nak wat blog baru jugaklah...:P
    blog lama xbeshh....hikhik..

    ReplyDelete
  4. @Anis: cepat follow me~ :) jom buat.. xbestkan tulis kat blog lama? hahaha jom2!! nama blog mestilah nak comel secomel tuannya :) yeehaa~

    @Nisah: ala..... nak yoseob jugak!!! tapi xpe.. Nad lagi minat Yonghwa :) peace ^__^

    ReplyDelete
  5. bila aku dah wat blog baru aku follow k...mmg dah lm nk wat baru..blog lama nak simpan wat kenangan..haha

    p/s:comel ker..hahaha

    ReplyDelete
  6. @Anis: wokey bos!! xkesa... asal hang folo aku ja.. btol-btol..simpan buat kenangan :P


    p/s: comel la.. :) peAce

    ReplyDelete

^__^ terima kasih menitipkan sepatah dua kata XD