Wednesday 7 September 2011

I'm married woman :)

Assalamualaikum..
Terkejut tak tengok entry kali ni? Saya dah kahwin ke? Dah ada 2 anak? Biar betol.. Tak nampak pon perut membusung.. Tak nampak pon laki kau.. Majlis nikah? Majlis akad nikah? Majlis sanding? Kahwin lari ke? Kahwin kat Thai ke? Ke masa nikah tu tengah membusung? Errrkk.. Mesti ramai yang mempertikaikannya kan? Harap Maaf. Saya masih single lagi. Tak bertunang malah belum berkahwin lagi. hehe :D

Kenapa wujudnya entri ni? Citenye camni.... Semalam umi ambil I kat tempat kerja dengan membawa cucu cicitnya. Haha Macam dah tua jer mak aku kan? Umur mak I baru menjangkau 45 tahun, dressing pon takde lah tua tapi dah ada cucu da.. cicitnya belum lagi~ hehe :) Then, minyak kereta dah tinggal sedikit. So, umi I suruh lah berhenti kat tempat biasa dia isi. So, I ikut jerr.. Ye lah.. Guna duit umi kan.. Kena ikutlah cakap tuan empunya duit. Dalam nak menunggu minyak penuh di dalam tangki minyak, tukang pam minyak pon mulalah bercerita.. pot pet pot pet... Then, dia tanyalah pasal si driver a.k.a saya sebagai penulis..
"Kawen dop agi?"

"Kawen doh.. 2 orang doh anok.. tu kat belakang tu..."


 Saya hanya mampu tergelak sahaja.. :) End.

4 comments:

  1. patutnya pakcik minyak tu kena tanya lagi

    "laki nya mano?"

    ReplyDelete
  2. bakpe mu kecek klate ni? cakap ganu sudey~ haha :) Laki xdok.. baru cerai~ hahaha

    ReplyDelete
  3. mesti mak hg xmau pakcik tue ngorat hg, sbb tu kata hg dah kawen...hehehe..err..pakcik ke abang?haha..

    ReplyDelete
  4. hehe :) tu ah.. haaha mcm nampak tua da~ haha

    ReplyDelete

^__^ terima kasih menitipkan sepatah dua kata XD